Noe så vilt, jeg har tenkt og geeke meg opp til det stadiumet min gamle konto var, den het Check Lord :D
Min nye heter Crybutter, har også en som heter Leftmyheart
Bruker mest Crybutter.
5/08/2007
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ekke så mye og si om meg egentlig.. Heter Roger og det er vell det :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar